PERKHIDMATAN DALAM TALIAN BDA

Perkhidmatan Dalam Talian :

Lembaga kemajuan Bintulu
 telah berjaya memulakan dan melaksanakan pelbagai perkhidmatan atas talian dan perkhidmatan maklumat secara efektif dan efisien bagi memberi perkhidmatan kepada masyarakat tanpa batas masa dan ruang. Saluran Pembayaran online di bawah membolehkan pelanggan membayara menggunakan SarawakPay, Kad Debit/Kredit secara online.

Transaksi :

Bayar Bills 
(PAYBILLS MALAYSIA)


Sarawak Service Porta

       
Menempah fasiliti yang disediakan oleh BDA  
          



Memohon Kerja/jawatan
kosong di BDA,

(e-recruitment)


Pertanyaan, Aduan dan Cadangan
( TALIKHIDMAT ).
Orang awam boleh membuat aduan, pertanyaan dan cadangan dengan mengisi borang atas talian melalui sistem (TALIKHIDMAT). Sistem akan membuat nombor rujukan secara automatik bagi membolehkan anda melihat status kes anda secara atas talian.  


Perpustakaan dalam talian
( e-LIBRARIES) Boleh merujuk / mencari buku secara atas talian. 
Government Intranet :
Webmail


Webmail merupakan perkhidmatan email bagi menghubungkan penjawat awam Kerajaan Negeri Sarawak
         

   





Font Size AAA